Продавець CashToYou - Інтернет магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
110 відгуків
+380 (96) 669-19-43
Авіаційна, 1, смт. Озерное, Україна
CashToYou – Інтернет магазин оптових цін
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Торговий майданчик Cash To You дотримується Закону про права споживачів. Ми надаємо гарантію та можливість повернення товару неналежної якості. В якому випадку та в які терміни можна повернути товар Якщо товар виявився неналежною якістю, ви маєте право повернути його протягом гарантійного строку – 14 днів з дня покупки. У якому разі та у які терміни можна обміняти товар Якщо товар належної якості, але не підійшов розмір, ви маєте право обміняти його протягом 14 днів з дня покупки. Умови повернення/обміну товару належної якості Товар належної якості, тобто. відповідний наданому на сайті опису та фото та без дефектів, підлягає поверненню за умови збереження його товарного вигляду та властивостей: оригінальна упаковка та ярлики без пошкоджень, відсутність слідів експлуатації. Надсилання повернення здійснюється за рахунок покупця транспортною компанією Нова Пошта. Умови повернення товару неналежної якості До такої категорії належать товари з виробничими дефектами, що не відповідають опису та фото, представленим на сайті магазину. Повернення можливе протягом 14 днів з дня покупки у разі виявлення дефектів під час огляду та приміряння, без експлуатації. Як відправити повернення: Упакувати товар, який ви хочете повернути, включаючи оригінальну упаковки, ярлики та бирки. Заповнити заяву на повернення в усному вигляді – зв'язавшись із нашим менеджером по телефону, вказавши причини повернення. Надіслати посилку транспортною компанією Нова пошта, попередньо узгодивши з нашим менеджером. Повернення коштів Кошти за товар, що підлягає поверненню, виплачуються протягом 5 днів після фізичного отримання відправленої вами посилки на відділенні Нової пошти. Важливо! Переконайтеся, що ви вклали у посилку весь необхідний вміст, щоб розгляд вимоги повернення коштів був своєчасним. Повернення коштів оплачених за передоплатою Кошти сплачені за передоплатою (повна передоплата замовлення до відправки) повертаються тільки на карту, з якої здійснювалася оплата.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner